راهنمای خرید شارژر فندکی
نوشته شده توسط : دنیا

اگر قصد خرید یک شارژر فندکی ماشین برای شارژ کردن باتری موبایل خودتان در حین رانندگی و سفر را دارید، توصیه می‌کنیم این مقاله کامل را از دست ندهید. در این مقاله می‌خواهیم به طور جامع در رابطه با تمام مسائل و موضوعاتی صحبت کنیم که به شارژر فندکی موبایل مربوط می‌شوند. بنابراین با کیان باتری همراه باشید.

با شارژر فندکی (car charger) که با نام های مختلف شارژر فندکی موبایل، شارژر فندکی خودرو، شارژر ماشین موبایل، شارژر خودرو موبایل نیز شناخته می شود می توانید موبایل خودتان را داخل ماشین و در مسافرت شارژ کنید.

شارژر فندکی1 300x200 راهنمای خرید شارژر فندکی و ضرر آن برای باتری ماشین و موبایل
راهنمای خرید و استفاده از شارژر فندکی ماشین
شارژر فندکي خودرو چگونه کار مي کند؟
اين دستگاه از دو بخش فندکي و خروجي USB تشکيل شده است. با اتصال اين دستگاه به قسمت فندکي خودرو، اين وسيله با استفاده از باتري خودرو، انرژي لازم براي شارژ کردن تلفن همراه را بدست مي آورد. اين دستگاه با ولتاژ ورودي 12 تا 24 ولت کار مي کند اما ولتاژ خروجي را تا 5 ولت پايين مي آورد تا قابل استفاده توسط پورت USB باشد.

تعدا پورت شارژر 300x191 راهنمای خرید شارژر فندکی و ضرر آن برای باتری ماشین و موبایل
کاربرد شارژر فندکی خودرو چیست؟
راهنمای خرید بهترین شارژر فندکی
در هنگام خرید شارژر فندکی باید به نکاتی توجه داشته باشید. دانستن نکاتی که در ادامه می‌آید، خریدی مناسب را برای‌تان رقم خواهد زد:

نکته اول: آمپر جریان خروجی شارژر فندکی
آمپر فندکی 300x208 راهنمای خرید شارژر فندکی و ضرر آن برای باتری ماشین و موبایل
پورت خروجی شارژر فندکی موبایل
اگر به شارژر موبايل خود نگاهي بيندازيد چند عدد روي آن مشاهده مي کنيد. عددي که معمولا در کنار يک حرف V بيان مي شود همان ولتاژ است که معمولا 5 ولت است. عدد ديگر که در کنار حرف A بيان مي شود همان شدت جريان خروجي است.

در نظر داشته باشيد که هر تلفن همراه با توجه به ظرفيت باتری خود، نيازمند يک جريان خاص است تا روند شارژ شدن خود را به درستی طی کند. اين مقدار معمولا 1، 1. 5 يا 2. 1 آمپراست.

اين جريان به صورت تصادفي انتخاب نشده است و اگر گوشي خود را با شارژري داراي جريان کمتر از جريان شارژر اصلي شارژ کنيد، پر شدن شارژ بسيار زمان بر خواهد بود. بالعکس اگر گوشي خود را با شارژري داراي جريان خروجي بيشتر از جريان شارژر اصلي شارژ کنيد، سرعت شارژ افزايش خواهد يافت اما پس از چند بار استفاده از اين حالت، کيفيت باتري شما به طرز قابل توجهي پايين مي آيد و باتري شما به تدريج معيوب خواهد شد.

راهنمای خرید شارژر فندکی





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: